Wij
Wij zijn #Hera. We geven advies, training en coaching op het gebied van directe en duurzame inzetbaarheid, leiderschap en werkplezier.
Met de groei van #Hera zoeken we inzetbaarheidscoaches die willen helpen bouwen bij en met onze klanten. We gaan uit van loondienst, want het teamgevoel is bij Hera essentieel voor ons werkplezier. Daarbij bieden we natuurlijk marktconforme arbeidsvoorwaarden, flexibiliteit in werkdagen en -tijden en niet te vergeten een team en werksfeer waar gezelligheid en samenwerken centraal staat.
Op dit moment zijn we specifiek op zoek naar een inzetbaarheidscoach in de regio Rotterdam/Den Haag. Dat neemt niet weg dat als je niet in de regio woont, ons ook zeker kan contacten.
Jij
- Denkt in mogelijkheden vanuit een gedragmatige & talentgerichte visie
- Voelt je als een vis in het water als het gaat om analyseren en adviseren
- Bent communicatief sterk
- Kan makkelijk en snel schakelen tussen werkzaamheden en klanten
- Hebt tenminste 3 jaar ervaring in een vergelijkbare functie
Je hebt veel affiniteit met (duurzame) inzetbaarheid, preventie en verzuim. Helemaal belangrijk is dat je deze onderwerpen kunt combineren met sterke communicatieve en adviesvaardigheden bij onze klanten. Als specialist op het gebied van inzetbaarheid en gedrag ga je de dialoog aan met de leidinggevenden en directie over het vergroten van de inzetbaarheid van medewerkers. Jouw doel is om het ongewenste gedrag van zowel medewerker als leidinggevende te analyseren, te evalueren en te veranderen in positief gedrag zodat de inzetbaarheid en het werkplezier bij de klant wordt vergroot.
Onze klanten vragen ook om ondersteuning en advies bij complexe en/of langdurige verzuimcasuïstiek. Wij zoeken daarom iemand met reeds opgedane werkervaring in de begeleiding van verzuimdossiers en ruime kennis van de Wvp, WIA en ZW.
Je werkzaamheden?
Hera inzetbaarheid is in ontwikkeling en we houden van talentvolle en ambitieuze mensen. Dus hoe je jouw rol en werkdagen precies gaat invullen, kan je zelf bepalen. Dat vraagt een hoge mate van zelfstandigheid en verantwoordelijkheid.
Jouw agenda is grotendeels gevuld met afspraken op de locatie(s) van onze klanten. Afhankelijk van de wens van de klant behoort thuiswerken ook tot de opties. Het ondersteunen en adviseren van de leidinggevenden en directie in woord en daad is jouw belangrijkste taak.
Naast het werk bij de klanten ben je ook werkzaam op ons kantoor in Nieuwegein. Daar komen we bij elkaar voor de periodieke overleggen met de inzetbaarheidscoaches, onze deskundigheidsbevordering, samenwerken met trainers t.b.v. projecten of nieuwe klanten en teambuilding activiteiten zoals ‘het kampvuur’ en jaarlijkse paasbrunch en kerstdiner.
We gaan uit van 28-36 uur in loondienst.
Geïnteresseerd? Stuur dan je motivatie en CV naar hallo@hera.nl.